कमाइ नायक–नायिकाको

शनिबार, पुस ९, २०७३



अनमोल केसीले निर्माण आरम्भ हुन लागेको चलचित्र ‘कृ’का लागि २० लाख पारिश्रमिक लिने सम्झौता गरेको खबरले केही समयअघि नेपाली चलचित्र क्षेत्र तातेको थियो । अनमोलकै नाममा एकपछि अर्को चलचित्रले मनग्य आम्दानी गरेपछि उनले आफ्नो पारिश्रमिक एकाएक बढाएका हुन् । पहिलो चलचित्र ‘होस्टल’मा उनलाई १ लाख ७५ हजार पारिश्रमिक प्रदान गरिएको थियो । दोस्रो चलचित्र ‘जेरी’मा उनले ५ लाखभन्दा बढी बुझेका थिए । तेस्रो चलचित्र ‘गाजलु’मा ८ लाख लिएका अनमोललाई आफ्नो चलचित्रमा नायक लिन पाए २० लाखभन्दा बढी तिर्न निर्माता तयार छन् । किनभने अनमोलको अनुहारको भरमा चलचित्रले करोडौं कमाउँछ ।

तीनवटा चलचित्रका निर्मातालाई करोडपति बनाइसकेका अनमोलले २० लाख लिँदा यदि चलचित्रले करोडभन्दा माथिको फाइदा दिन्छ भने जो कोही निर्माता उनलाई २० लाख तिर्न राजी हुन्छन् । अनमोल भने एकपटकमा एउटा चलचित्रमा काम गर्ने नीति लिएर अघि बढ्दैछन् । प्रिप्रोडक्सनका क्रममा रहेको ‘कृ’को निर्माण सम्पन्न नभएसम्म अनमोलले कुनै पनि चलचित्रमा काम नगर्ने सम्झौता भएको छ ।

नेपाली चलचित्रको पछिल्ला पुस्तामा दयाहाङ राई, सौगात मल्ल, खगेन्द्र लामिछानेहरू पनि आफ्नो पारिश्रमिक ५ लाखभन्दा माथि लिने भैसकेका छन् । तीभन्दा अघिको पुस्ताका आर्यन सिग्देल, निखिल उप्रेती, विराज भट्टहरूको पारिश्रमिक पनि ५ लाखभन्दा माथि नै छ ।

कुनै बेला एउटा चलचित्रमा काम गर्न राजेश हमालले ४ लाख लिएभन्दा त्यो ठूलो समाचार बन्थ्यो, जसरी अहिले अनमोल केसीले एक चलचित्रका लागि २० लाख पारिश्रमिक लिने भएभन्दा बनेको छ । समयअनुसार पैसाको मूल्य घट्दो छ, महँगी बढ्दो छ । यसैकारण पनि उतिबेला ४ लाख लिने राजेश हमाल र अहिले २०–२५ लाख लिने अनमोलको स्थिति उही हो भन्न सकिन्छ । बजारमा हरेक वस्तुको मूल्यवृद्धि भैरहेको सन्दर्भमा चलचित्रमा काम गर्ने कलाकारहरूले पनि आफ्नो मूल्य तोकेर लिन पाउनु उनीहरूको अधिकार हो, यदि ती कलाकारको नाम (अनुहार)का भरमा दर्शक सिनेमाहलमा ओइरिन्छन् भने ।

नेपाली चलचित्रले शिवशंकर, विश्व बस्नेतपछि शिव श्रेष्ठ र भुवन केसी, त्यसपछि राजेश हमाल र रमेश उप्रेती अनि त्यसपछि दिलीप रायमाझीहरूको युग देखिसकेको छ । निखिल उप्रेती, विराज भट्ट र आर्यन सिग्देलको युगपछि अहिले अनमोल केसी, दयाहाङ राई र सौगात मल्लको युग चलिरहेको छ । आफ्नो युग चलिरहेका बखत आफैंले आफ्नो मूल्य तोक्न पाउनु पनि पर्छ, तर त्यसले निर्माताको ढाड न सेकियोस् ।

दिलीप रायमाझीले ‘आदिकवि भानुभक्त’ मा काम गरेबापत १५ हजार रुपैयाँ पारिश्रमिक पाएका थिए । जति बेला उनी चलचित्रमा नायक–नायिकाहरूको पछाडि नाच्थे, त्यतिबेला प्रतिगीतको ५ सयदेखि हजार रुपैयाँ पाउँथे । त्यतिबेला दिलीपका लागि चलचित्रमा मुख्य भूमिका पाउनु नै ठूलो कुरा थियो, त्यसमाथि १५ हजार रुपैयाँ त ठूलै रकम भैहाल्यो । उनलाई ‘स्टार’ बनाएको चलचित्र ‘दर्पणछायाँ’ मा दिलीपले कुनै डिमान्ड नगरी काम गरेको बताइन्छ । निर्देशक तुलसी घिमिरेको भनाईमा चलचित्रमा थोरै डिमाण्ड निरुता सिंहले गरेकी थिइन्, किनभने त्यतिबेला उनी स्थापित भैसकेकी थिइन् ।

बढ्दै गयो पारिश्रमिक 
दयाहाङ राईले पहिलो चलचित्र ‘दासढुंगा’ मा अभिनय गर्दा निर्माताबाट ३० हजार रुपैयाँ बुझेका थिए । अहिले उनी एउटा चलचित्रमा काम गरेबापत ८ लाखभन्दा माथि लिन्छन् । सौगात मल्लले पनि ‘दासढुंगा’मा निर्माता अपिल विष्टसँग ३० हजार नै पाएको हुनुपर्ने बताउँछन् उक्त चलचित्रका निर्देशक मनोज पण्डित । ‘मैले दया र सौगातलाई ३०–३० हजार दिनु भनेको थिएँ । उनीहरूले कति पाए, त्योचाहिँ मलाई थाहा भएन ।’ अनमोल केसीको ‘डेब्यु’ चलचित्र हो, होस्टेल । त्यसअघि उनले आफ्नै ब्यानर काजल फिल्म्सको चलचित्र ‘साथी म तिम्रो’को एउटा गीतमा अभिनय गरेका थिए ।

उक्त चलचित्रमा पाहुना कलाकारको जस्तो अभिनय गर्दा अनमोलले पारिश्रमिक लिएनन्, किनभने निर्मातामा उनको पनि नाम थियो । त्यसपछि ‘होस्टल’मा नायक भएर आउँदा अनमोलले निर्माता सुनिल रावलसँग १ लाख ७५ हजार बुझे । ‘होस्टेल’ सुपरहिट भएपछि अनमोलले त्यसपछिको चलचित्र जेरीमा ५ लाख लिए भने जेरी पनि सुपरहिट भएपछि ‘गाजलु’मा ८ लाख लिएका थिए । उनका बाबु तथा नायक भुवन केसीद्वारा निर्मित तथा निर्देशित चलचित्र ‘ड्रिम्स’मा आफै पनि निर्माता भएका कारणले उनले पारिश्रमिक लिएनन्, बरु चलचित्र सुपरहिट भएपछि नाफाको हिस्सा प्राप्त गरे ।

नायिकाहरू बढीमा सात
नायिका रेखा थापाले आफ्नो पहिलो चलचित्र ‘हिरो’मा २१ हजार पारिश्रमिक पाएकी थिइन् । उनले प्रदर्शोन्मुख पछिल्ला आफ्ना दुई चलचित्र ‘पलाँस’ र ‘डायरी’मा अभिनय गरेबापत ४–४ लाख लिएको बताइन्छ । कुनै समय रेखाले आफ्नो होम प्रोडक्सनबाहेकका चलचित्रमा काम गर्दा ५ लाखसम्म लिएको दाबी गरिन्छ । नायिका प्रियंका कार्कीले पहिलो चलचित्र ‘मेरो बेस्ट फ्रेन्ड’मा निर्मातासँग १ लाख २० हजार बुझेकी थिइन् ।

अहिले छायांकन भैरहेको चलचित्र ‘ह्याप्पी डेज’सम्म आइपुग्दा उनले ४ लाख लिन थालेकी छिन् । नायिका केकी अधिकारीले पहिलो चलचित्र ‘स्वर’मा १ लाख पारिश्रमिक पाएको बताएकी छिन् । चलचित्र ‘बाग्मती’ आफूलाई सबैभन्दा धेरै पारिश्रमिक दिने चलचित्र भएको बताउने केकीले उक्त चलचित्रबाट ४ लाख बुझेकी थिइन् । प्रदर्शोन्मुख पछिल्लो चलचित्र ‘लभसासा’ तथा निर्माणको क्रममा रहेका ‘घामपानी’ र ‘ऐश्वर्य’मा भने उनले ३–३ लाख लिएको बताएकी छिन् । नायिका अशिष्मा नकर्मी पहिलो चलचित्र ‘अन्तराल’मा ७० हजार पारिश्रमिक पाएको बताउँछिन् भने पछिल्लो चलचित्र ‘संरक्षण’का लागि उनले १ लाख ५० हजार प्राप्त गरेकी छिन् ।

छवि ओझाको क्याम्पकी नायिका शिल्पा पोखरेललाई निर्माता ओझाले पहिलो चलचित्र ‘लज्जा’मा उनलाई ५१ हजार र पहिरन दिएका थिए । किस्मत टुसम्म आइपुग्दा उनको पारिश्रमिक १ लाख पुगिसकेको छ । एकाएक मूल्य बढाउने नायिकामा ‘ड्रिम्स’बाट उदाएकी साम्राज्ञी राज्यलक्ष्मी शाहको नाम आउँछ । ‘ड्रिम्स’का लागि उनलाई १ लाख पारिश्रमिक दिइएको थियो भने उनले झरना थापाको निर्देशनमा चलचित्र ‘ए मेरो हजुर’का लागि ४ देखि ५ लाख लिएको बताइन्छ । निर्माणकै क्रममा रहेको ‘तिमीसँग’मा पनि उनले ५ लाख लिन लागेको जानकारीमा आएको छ ।

नायिका नीता ढुंगानाले पहिलो चलचित्र ‘दबाब’मा ७० हजार पाएकी थिइन् भने ‘नोटबुक’बाट ‘गालारातै गर्ल’ का रूपमा चर्चामा आएपछि उनको पारिश्रमिक ३ लाख पुगेको छ । नायिका नम्रता श्रेष्ठ धेरै पारिश्रमिक लिने नायिकामा पर्छिन् । नम्रताले पहिलो चलचित्र ‘सानो संसार’ मै पनि १ लाखभन्दा बढी पारिश्रमिक लिएकी थिइन् भने हालै घोषणा भएको चलचित्र ‘पर्व’का लागि ७ लाख पारिश्रमिक लिन लागेको बताइन्छ । साप्ताहिकबाट

687 पटक पढिएको

प्रतिक्रिया दिनुहोस

NIC Asia below taja khabar
Bajaj below taja samachar
RITZ sports right side Samsung right sport adv cement health right side Samsung health right side DDC health right  adv